Klant (kennen) is koning

door Inge Ectors
1,4K views
Op 16 mei 2019 organiseert Hogeschool PXL in Hasselt hét klantgerichtheid-seminarie voor kmo’s. Foto: Mark Hocknell.

Je klant kennen: het wordt steeds belangrijker en doorslaggevender voor kmo’s. Maar hoe doe je dat? Voor tips, tricks en een karrenvracht aan inspiratie, één adres: het klantgerichtheid-seminarie op 16 mei in PXL-Congress (Hasselt).

Om concurrentieel te blijven, is het belangrijk dat kmo’s weten wat hun klanten van hen verwachten. En dat ze zich flexibel aanpassen als die klantenverwachtingen veranderen. Geen sinecure en voldoende aanleiding voor een klantgerichtheid-seminarie, zo vond het expertisecentrum PXL Innovatief Ondernemen. Wil u de klantgerichtheid van uw onderneming boosten? Dan belooft donderdag 16 mei 2019 een inspirerende dag te worden…

Wat? PXL startte drie jaar geleden een klantgerichtheidstraject om kmo’s te begeleiden in hun klantgerichte aanpak. 50 diepte-interviews met zaakvoerders/managers, 12 kmo-klantgerichtheidstrajecten en 7.000 bevraagde klanten later stelt het expertisecentrum PXL Innovatief Ondernemen u graag conclusies en concrete tips voor.

Als kers op de taart geeft bestsellerauteur Jos Burgers – bekend van onder andere No Budget Marketing, Klanten zijn eigenlijk net mensen en Eén fan per dag – u heel wat onmiddellijk inzetbare tips rond communicatie en proactiviteit.

Wanneer? donderdag 16 mei 2019, 07.30-11.15 u.

Waar? PXL-Congress, Elfde Liniestraat 23A (gebouw D), 3500 Hasselt

Doelgroep? zaakvoerders, sales- en marketingverantwoordelijken van kmo’s

Prijs? € 55 (inclusief uitgebreid ontbijt); betalen kan pas na ontvangst van de factuur

Inschrijven? Via deze inschrijflink, tot en met 8 mei 2019.

Meer info? inge.ectors@pxl.be

Aanbevolen berichten