Gezocht: kmo’s die hun werknemers klantgericht willen zien groeien

door Vera Hoogsteyns
1,9K views
Hoe kun je als kmo de groeimindset van je werknemers trainen en op die manier je klantgerichtheid en bedrijfsprestaties verbeteren? Het expertisecentrum PXL Innovatief Ondernemen is nog op zoek naar geïnteresseerde kmo’s. Afbeelding: MoccaAcademie

Happy employees make happy customers: een dijk van een cliché, but oh so true. Maar hoe creëer je als kmo de juiste omgeving waarin je werknemers het beste van zichzelf geven? Een omgeving dus waarin ze groeien en dit ook uitstralen naar je klanten en zo je bedrijf laten floreren? Het expertisecentrum PXL Innovatief Ondernemen start met een experimenteel onderzoek en is nog op zoek naar kmo’s die willen meedoen. Geïnteresseerd? Aarzel niet en meld je aan. En groei.

Bijzondere tijden

We beleven bijzondere tijden: de coronacrisis heeft ons leven helemaal overhoop gehaald. Dat merken we, ook en vooral in de bedrijfswereld, waar heel wat zekerheden de afgelopen maanden weggevallen zijn. Maar er is altijd een ‘maar’: corona biedt niet alleen onzekerheid, maar ook nieuwe kansen en opportuniteiten. Nu al staat vast dat bedrijven en kmo’s die wendbaar en creatief zijn, meer kans hebben om deze moeilijke periode succesvol door te komen. En dat klantgerichte medewerkers daarbij het verschil kunnen maken…

Benieuwd naar de groeimindset én klantgerichtheid van uw medewerkers?

Het expertisecentrum PXL Innovatief Ondernemen zoekt 10 testbedrijven met 10 tot 100 werknemers voor een bevraging van alle medewerkers, zodat u als bedrijfsleider inzicht krijgt in hoe uw medewerkers het beste van zichzelf kunnen geven, en u op basis daarvan de klanttevredenheid en bedrijfsprestaties van uw onderneming kan verbeteren.

De eerste 10 bedrijven die zich kandidaat stellen via innovatiefondernemen@pxl.be ontvangen een bevragingslink waarop de bedrijfsmedewerkers de vragenlijst anoniem kunnen invullen. Na afloop ontvangt het bedrijf een beknopt resultatenrapport.

De groeimindset én klantgerichtheid van uw medewerkers boosten?!

Bedrijven die vervolgens aan de slag willen gaan met de resultaten, kunnen na een vrijblijvend intakegesprek instappen in een coachingtraject dat bestaat uit verschillende doelgroepmetingen, interne cocreatiesessies / workshops en een lerend netwerk.

Geef u of uw HR/marketingmanager de kans om te leren én groeien!

Meer info:

innovatiefondernemen@pxl.be

Lees ook:

Is jouw bedrijf of zaak klantgericht? Dé checklist

Klanten vinden en binden

De ambassadeursscan: wanneer je klanten je ambassadeurs wordenPXL biedt aan: klantgerichtheidstraject op maat van uw kmo

Aanbevolen berichten